godnatt

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. Har nyss kollat på Bella & Tyra show de är sjuk bra :)

Vill bara säga godnatt

Jag saknar knoppen. Jag saknar när man ska gå och lägga sig och hon kryper upp på kudden och myser. Jag saknar när man ger hundarna mat och tar upp den minsta koppen som finns och ropar ''Lova? ska du få mat?'' Jag saknar när man ska gå ut och gå och tar fram de lilla kopplet och knyter fast runt hennes hals och när man går känner man henne försöka dra sig loss men inte lyckas. Jag saknar glädjens i hennes ögon när man tillslut släpper henne lös och man springer bredvid henne och skrattar för sig själv, hon blir så mallig när hon springer ifrån mig och jag lägger mig ner på backen av besvikelse och hon kommer fram och ger mig en puss och så är allt bra igen. Jag saknar när man åker bil och hon kryper ner i mitt knä och kan sova i ändlighet. Jag saknar när man går ut på tomten och kastar tärningen med henne som är hennes absolut favorit leksak. Jag saknar när hon morrar när man är ute och går när det kommer en annan hund eller männsika. Jag saknar min lilla knopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0