250310

Idag hade jag Matte prov och det gick hemskt. På engelska lektionen satt jag och Linn och bara skrattade åt vikarien , haha. Vi brukar ha henne och hon är lite knäpp. Så vi skrattar åt henne jämt, och hon brukar jämt tycka det är kul. Men idag skrattade vi åt allt hon gjorde och sedan höll vi på att svimma av av skratt. Jag kunde inte sitta stilla och vi började grina av all skratt, för när vi skulle göra hänga gubbe skrev hon ner svaret på ett papper och sedan visade hon lappen, fast bara jag och Linn såg den. Alla började skratta åt oss för vi kunde inte sitta still. Jag var så nära att ramla ner från stolen som jag gjorde i tisdags på engelska lektionen, de dära stolarna har nåt imot mig. Det kanske inte låter så kul fast det äre. Det blir roligare när man vet vem hon är. och hon gör små saker hela tiden.



Men nu har jag kommit hem, tränat och kollat på top model. Jag längtar tills på måndag när det är nya avsnitt av
top model. Och ikväll är det Bella & Tyra show :) med Paow som gäst. Det ska jag kolla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0