14 & 150610

Igår åkte jag och Linn hem från lingbo, det var tråkigt. Det var så bra väder ute så vi låg och sola hela förmiddagen. Och nu har jag ränder =)
Vi kom till stan ungefär sex så då åkte vi hem direkt. Sen klockan åtta åka vi hem till Alicia och kollade på Dear John, bra film fast Alicia och Linn suger på att kolla på film ;) hehe.  Ungefär tolv gick jag hem , jag hade så jävla ont i huvudet..

Idag har jag bara varit hemma , har åkt på förkylning.. Så jag syster och Fredrik gick till ica och köpte chips godis och läsk ;) hehe och har kollat på film hela dagen. Ikväll ska jag nog åka in till sätra med syster eller så gör vi det imorgon bitti, men jag röstar på ikväll =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0