Lördags

Filmen jag gick på i lördags med Linn Johanna Karin och Evelina var valentine's day den får helt klar 5+!!

Vi tog tio över tre bussen in till stan och kollade lite på affärer jag handlade en långärmad tröja och två nagellack :) Klockan fem när allt stängde gick vi och hämtade ut våra biljetter vi hade beställt på andra raden i salong 6! Efter gick vi raka vägen till Subway vi var riktigt hungriga!!! Vi åt kyklingmacka förutom Linn och Evelina ;) Subway-macka är alltid lika gott! mums!
Köppte godis och sedan slog oss ner på våra platser 16-20 på rad 2. När filmen började var salongen inte halvfull så vi gick ner och satte oss på första raden. ;) Och till slut log vi ner. Filmen slutade fem över åtta så vi sprang över hela stan för att hinna med tio över bussen. Och det gjorde vi också! (Y)
När jag kom hem kollade jag på och tv och gick och la mig ungefär tolv :)

Innan jag gick till bussen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0