helgen v.16

I går mötte jag upp Hanna-louise på stan. Vi tjockisar åt på mcdonalds sen tog vi fyra bussen till sätra. Först satt vi bara ute på altan i solen och pratade. Det är så skönt med vår! Sen gick vi in och kollade på 1408, fyfan vad den suger!! Vi åt tacos och kollade på jakten på julia och mitt i programmet så bah -Vi ringer Jonna!! och så gjorde vi det. Hon svarade och vi bestämmde oss att åka hem till Hanna-louise och så skulle Jonna komma dit. Så pappa skjusade oss dit och plockade upp Jonna. Gud vad länge sedan jag träffade henne, i februari?! Vi pratade och kolla på tv och såklart knäppte kort, precis som i förr itiden. Vi somnade nog inte före tre. På morgon när vi vakna åt vi frukost och satt vid datorn. Vi kollade på Linas kvällsbok, sedan åkte jag hem :)

Ni är underbara. Jag gör allt för er <3




Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Omg kolla vad lockigt hår jag hade :o,:D. Jag älskar er ni är så sjukt underbara. puss (L)

2010-04-26 @ 15:53:53
Postat av: jonna

allt för er

2010-05-15 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0