=)

Jag och Linn fick skjus in till stan av mamma, för vi lära till tågstationen och lämna Hannas medicin.. Mamma släppte av oss på stan och vi gick runt där tills det stängde och jag träffade Sabina <3

Och det vart ingen bio för vi bestämde oss att åka hem till Linn och bada bubbelpool & ångbasta med Alicia :) Så klockan fem när affärerna stängde gick jag och Linn till subway och åt en varsin macka och skratta. Sen gick bussen hem klockan sex. Alicia kom senare än oss så när hon hade kommit ungefär åtta hoppade vi ner i poolen och satt på bastun. Vi badade i ungefär två timmar och basta imellan åt, fast det var mest jag som basta ;) skit mycket ånga.. kunde inte andas ;) Och vi knäppte massa kort :D Sen gick vi upp ungefär klockan tio för att kolla på millinum fast vi missade typ allt ;) vi kollade på djävulen bär prada :) Sen åkte jag och Alicia hem klockan halv tolv.

Nu ska jag sova, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0