Näe nu så...

känner jag mig helt pig och laddad! Har varit hemma sen lördags från skolan, det känns verkligen skönt. Men nu är jag tillbaka i plugget och läxorna!

Ehm, nu ska jag väl hoppa in i duschen och sedan kanske ta en fika med mami och sen kolla på tv eller nåt, vi får väl se. Jag sov ända till tolv idag så jag kan ju inte säga att jag är trött, nä verkligen inte.

Länktar till höslovet det är ju bara en och en halv vecka kvar. Det känns helt underbart. Ska ha mysiga tjejkväller och ha en helt galen helg.

Ja denna helg blir mer lugn, ska vara hundvakt på fredagen och sedan till sätra på lördag och vara där, kanske köpa lite ansiktmasker och fräscha upp mej lite, det behövs! =)

PUSS OCH GODNATT SÅ SES VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0