det var länge sedan

Oktober har rullat igång på år 2009. Just nu sitter jag bara hemma med mamma och kolla på CSI. Ska väl gå och lägga mej strax. Idag har det mest varit en mys dag med tv och film.

Ska köpa än jacka i veckan, kanske nå annat oxå, det skulle verkligen behövas! Vinterskor får vänta.
Sen när jag är i thailand ska jag shopa så jävla mycket! Har samlat ihop mycket pengar till resan och det är två månader kvar. så mer hiner jag få!

Näe, nu ska jag börja tänka på kvällen/natten. Ska kolla klart på CSI och sedan kanske hoppa isäng.
god natt ijallfall :) ses

Kommentarer
Postat av: Hanna-Louise

Älskar dig<3

2009-10-13 @ 07:49:41
Postat av: Susanne

Skärpning Elin! Du kan inte vara vaken så länge när du ska upp i skolan.

Jag och pappa älskar dig jättemycket, vi är rädd och dig och tänker mycket på dig. Det är viktigt att sova om du ska orka med skolan.

2009-10-13 @ 10:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0