sista dagen

Hela lovet har gåt, en hel vecka har gått. I söndags sov jag hos bästa Linnéa vi gick ut åt och kollade på en skräkfilm som vi hade köpt, kommer inte på vad den hette. TYPISKT! Och på kvällen pratade vi med nå killar så grannarna ringde efter polisen så den kom ;) haha!

Måndagen tillbringade jag i vifors med natalie linn och johanna :) det var skoj. Jag var på michel jacksons premiären i onsdags med pappa susanne och bror. och vi åt på kungshallen det var riktigt mysigt!! Torsdag vart det party med Hanna och Linnéa på CAVA det var riktigt skoj, fast jag hade lite för håga skor så jag fick lite ont i fötterna på slutet... Denna helg har jag bara vilat upp mej, skulle på fest igår oxå men jag drog mig ur, som jag kanske ångrar i nuläget!

Och denna dag blir det att åka upp till skogen/råhällan ;P och fira kusin som blir 18år. Jag har köpt än sån bra present. gissa vad det är? =)

 

SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0