schopping imorgon

 
Imorgon när jag vaknar så ska jag åka buss in till staden och gå och handla med hanna-louise och jonna :) ska nog handla nya saker till min sminkväska. DET BEHÖVS!
Sen ska vi anntingen sova hos nån eller så åker vi alla hem till våra egna krypin. Vi får se!


Nu ikväll kom Eva och Nina förbi och kolla in ny valpen, raxa är hur gullig som helst. Just nu ligger hon under köksbordet och sover.
tänk vad mycket hon har åkt under det senaste dagarna, jag förstår att hon bara sover och sover. Fast för ett tag sen så var hon upp en sväng och sprang runt här och lekte med resten av hundarna. Det tyckte hon var kul.
Ja, vi får väl se hur det går nu första natten med henne. om hon sköter sig med kissningen och bajsningen. Vi får allt se.


ELIN

Kommentarer
Postat av: Susanne

Shopping heter det, inget annat

2009-08-21 @ 14:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0