nattmänniska, jo tack jag vet!

ja klockan närmar sej halv tre och jag borde ligga i sängen för länga sedan och sussa..
Men det gör jag icke, för klockan tolv satte vi på en två timmars film, filmen var helt okej, den var ganska bra faktiskt!


Imorgon ska jag städa städa och åter städa för att  ha råd med hannas artonårspresent, och då jävlar om hon inte tycker om den ;)
sen på kvällen imorgon ska jag på sommarkväll med Jonna Hanna-Louise Linnéa Sabina och Jessica, sen ska vi sova hos Jonna :)
Torsdag blir att tillbringa tid hos far och susanne, ska sova där då, för att prata om hannas födelsedag :) Då på fredagen ska vi fira hanna i sätra eller i lingbo, vi får se. Jag håller tummen på lingbo!


Bilden är från gällivare när vi var på hundutställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0