21 December Patong

Min nast sista dag har i Thailand! Bara tanken att aka hem till kalla sverige...

Solade idag och badade idag brande det riktigt sa man lara ta ett dopp mer an vanligt! Solade ungefar fran halv elva till tre :) Duscha bytte om och fracha upp mig lite. Gick ner pa gatan och shoppade denna kvall oxa, det ar alltig lika kul. Pappa och susanne trottnade och borjade ga hemmat fast jag hade absolut inte lust att ga hem, eftersom vi bara har de fa dagar kvar och maste kopa allt jag behover och vill ha ;)
Stannade pa massage mit i mot varat hotell. Jag tog after sun massage och det var riktigt ... laskigt.

 - Forst sa baddade det med en kall kall handuk och sedan smorjde med en annu kallare smorja, det var sa kallt att jag lag och darra.. Fick hoppa in i duchen och duscha bort smorjan. Da tog jag sorstors varmvatten!! Efter tog hon en ny smorja och masserade det var riktigt skont!-

Hem sprang upp pa rummer och ner till datorn. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , lät ju inte så skönt ;p<3

2009-12-22 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0