17Dec Phi Phi

Idag skulle vi resa vidare till Krabi men vi mellanlandade i Phi phi over dagen. Det ar verkligen fint har och det har verkligen fatt det fint efter vagen i december 2005. Vi har varit har sedan halv elva idag och nu ar klockan halv tva har nere. Baten gar inte foren halv fyra som tar oss till Krabi dar vi ska overnatta i tre natter.
Jag har badat inte solat sa mycket idag, jag och pappa at pa en jatte god resturang till lunch, jag komme inte ihag namnet for ogonblicket.

Pappa och Susanne ar pa massage sa jag passade pa att skriva lite och kolla upp internetet. Efter ska jag nog vi ga och kolla pa lite klader och saker, jag har hittat en jatte sot klanning, eller de hittar jag ju hella tiden. Men den ska jag nog kopa, den ar svart med blommer pa den ar ganska kort sa jag maste se efter om jag kan ha den utan byxer, jag hoppas jag kan det, fast jag kopper den enda.
Ikvall ska vi ha och titta lite i Krabi oxa och formodligen hittar jag nagonting. Jag har bestammt varrenda julklapp jag ska kopa sa jag maste ut och leta upp allt jag vill ha. Hoppas jag hittar det jag soker!

Nar jag kommer till krabi ska jag ladda upp lite bilder, tror jag. Fast just nu ska jag kila ivag ut i varmen 32+ iskugan... men det klagar jag verkligen inte over!!!!!

SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0