15-17 Coral Island

Har varit har i Thailand i en veckor nu :) Jag har snorklat solat och badat, sa brun som jag ar nu har jag aldrig varit forut!! Igar eftermiddag kom vi till Coral Island vi hann inte sa mycket mer an att ta ett dop i poolen... Men denna dag har vi haft mer tid sa vi har besokt Banana Beach heeelt underbart fint!! Snorklade bland hundratals fiskar, det ar fortfarnade lite lasket, jag kan inte ligga helt still haha. Den coolaste fisken jag sett var en sadan som ar med i hitta nemo, den dara som ar ledare i akvarumet som nemo hamnar i :) Sedan har har jag bara legat i poolen.. Imorgon bitti aker vi till Krabi och stannar i tre natter. Pa kvallen blir det att shoppa massa saker till mig och aven julklappar fast jag har redan kopt en del. Till Hanna-Louise Jonna Karin kusin pappa bror och min sota kusin Alma mm :)

Efter Krabi aker vi till Patong dar vi verkligen ska shoppa!!!

Jag sakanar er alla i hemma och borjar fa hem langtan, men bara lite!!! Fast jag kan ju inte meddela att jag vill harifran och hem till snoiga svergie, nej tack!!!

j
ag skriver mer imorgon och laddar upp bilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jätte mkt snö och det är kallt här... brrrr. men ganska skönt för då får man lite mer julkänsla.



Saknar dig, tycker det va en evighet sen jag såg dig sist!



Snorkla åt mig haha!



puss bästis/Hanna



<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3

2009-12-16 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0