09-11 Naithon

Hej allihopa!!
Det ar underbart fint har i Thailand. Igar snorklade jag och susanne och idag med. Imorgon ska vi aka ut langre ut i havet och snorkla och kolla pa fina anorlunda fiskar, det ser jag fram imot, det ar sa javla kul att snorkla!!
Jag har varit pa massage och atit jatte god mat. Badat och sola jatte mycker, det ar nog 35grader i solen och narmare 28 i HAVET, min solbrana ar inorm!!!

Imorgon ska vi ju snorkla och sedan aka vidare till Kamala dar vi ska ga pa Phuket fantasia :)

haha ... det finns jatttttttte mycket krabber i sanden och sa springer dom pa sidan sa man maste hoppa och se upp for dem =)

 

Nu ska jag och pappa ga bort till Susanne som ligger pa fotmassage.


Kommentarer
Postat av: Syster

gud vad jag är avis på dig syster :) vet precis hur bra du har det :) börjat bli brun då?

2009-12-11 @ 09:34:23
URL: http://hannawestin.blogg.se/
Postat av: johannaboman

Jag saknar dej Elin, ja vill träffa dej nu.. <3 Ses snart.. Puss!

2009-12-13 @ 18:00:57
URL: http://johannaaboman.blogg.se/
Postat av: linn

ååh, vad kul du har det :D saknar dig massor!



Har du några planer för nyår?

jag, johanna, natalie, jennie? jossan? karin.. ska fira tillsammmans och vi vill såklart att du ska vara med :D< kan du? :)<3



puss och kram

2009-12-13 @ 18:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0