Inspark 09

Klockan åtta tog vi bussen från Valbo till maxim.
Nio när det skulle öppna så stog vi fortfarnade i kön. kön höl på i timmar kändes det som...

klockan vart tio, kvart över tio, halv elva, och äntligen kom vi in ungefär runt kvart i elva! och det regnade!

Men kvällen vart inte misslyckad för de, nej nej. Det var så kul så. Vi dansade, hoppade skrek och skratta.

Men när klockan vart tolv så började det riktiga party dansen. Jag och Hanna var upp på scen och dansade med de som sjöng, det var skoj.

Sen började jag, HANNA<3 och Linn<3 dampdansa på golvet, då menar jag dampdansa!!!

Efter det så flög det ut stavar som lös alla bah slängde sej efter den, och jag fick en blå så det vart änu kulare att dansa. för det var aldeles mörk i rummet och så lös alla stavar och musiken var i full gång, det var kul!

Sen började älskade Hanna och Jessika dansa oxå då vart riktigt party party!!!!

Sen hem till Linn i valbo för att sova, tror inte jag kom i säng fören fyra.¨


Våra kläder!



De sista korten är dåligar för jag har bara ljusna upp dem, för det var kolsvarta från början.


VI SAKNADE SABINA SOM VAR PÅ SJUKHUSET. VI ÄLSKAR DEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå jag kom väl inte i gång senare jag dansade ju med er typ hela tiden :o det var ju vi två som va blýg i början sen kom ju båda i gång. Tyckte att inte texten stämde ;)

Men bli inte sur!

älskar dig<3<3

2009-09-01 @ 19:38:47
Postat av: Anonym

från Hanna :)

2009-09-01 @ 19:39:23
Postat av: sabina

jag älskar er också! (L) <3<3<3<3

2009-09-27 @ 13:36:08
URL: http://saabinalindd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0